HTML

Henoncars

The love of cars is coming from another dimension, I cannot exist without owning a car, that is my destiny to shine and feel more and more exciting car in my garage.

Friss topikok

Címkék

2022.06.15. 13:29 HeNon

Fourth v2

Na ez most egy kicsit más lesz mint az előző. Szóval történt velem hogy sikerült eltenni kicsit bolygónkra két kicsi életcsírát a feleségem kicsi wombjába, szóval ezzel végére ért a sokéves szenvedés és semmittevés (ami azért csak néha volt fárasztó és unalmas ehhez képest :D) és akkor elkezdtük nézni nézegetni az autókat, hogy mit is vegyünk mibe rakjuk majd a gyerekeket. Első körben én nagyon ügyesen találtam is egy SAAB-ot, persze ekkor már nagy fan voltam sokat nézegettem őket tudtam mit vennék, de a kismama nem tartotta helyesnek hogy egy 30 éves rothadó piros klímás 2.1-es motorral szerelt és egyébként gorgeuos 1992-es álommal menjünk bárhova, ezért lemondtam róla. Úgyse vezette volna, meg hiányzott volna belőle a turbó, meg folyt volna a steering oil, szóval nagy hátránnyal indult az oldalbordámnál. Mit lehet csinálni, menjünk új irányba, megnéztünk egy gyönyörűszép új SSangyong XLV-t de az meg túl nagy volt, nem baj , mert azzal sem lettem volna elégedett. Most árulják őket 2-3 évesen, narancsszínű műszerfalmegvilágítással frenetikusan szar. Aztán volt egy szürke szamár 2 lityi boxer Subaru Forester 1.7 misiért, hát azt meg drágállottuk ezért bepróbálkoztunk 1.4-el a mi is az kedvenc kereskedés? Menő hely de nem az igazi. Na így nem lett az se. Akkor kutakodtunk tovább de a Citronyen egyterűje 6.5nél kezdődött, meg nem mondom most mi a neve, biztos jó, de nem írhatják rá hogy eladó autó, inkább azt kellen ráírni a hirdetésre, hogy eladó Francia BUCI :DDD.

Na de egyszercsak feltűnt a szadai égen egy fantasztik RAV4 néniautós előtörténettel minden számlával (kivéve a legfontosabb a kettőstömegű és a kuplungszerkezet hogy megvót-e), semmi baj ez lesz a babakocsis autónk nincs jobb, meg amúgy is én olyan vagyok hogy szeretném kipróbálni az összes autót amit a Földön gyártottak, szóval próba cseresznye essünk neki, de nem is szónokolok tovább, hanem beszéljen helyettem a levél amit akkoriban írtam elkeseredésemben:

"Kedves Nepperűző,

Hozzám került egy nagyon jó állapotú 2005-ös Rav4(de azért nem kaptam hanem vettem), amit nem igazán szerettem volna, mert én egy benzines automata váltós autót kerestem a két gyereket cipelni a városba(évi 5000 km abból 2500 autópályán Bp.- Gödöllő), de nem lehetett kihagyni mert annyira jó karban volt, szóval mégis itt van ez a dízel, négykerék-hajtású masina és máris lett vele valami bajom, mert azt írja a computer hogy a nagynyomású üzemanyagszivattyú bajos (ez ha tényleg igaz akkor nagy bajban vagyok). Szóval mit javasol ebben a helyzetben, cseréljem le egy benzines ugyanilyenre (mert a feleségemnek nagyon bejött a vezethetősége és üléspozija miatt) vagy lépjek tovább egy nagyobb újabb évjáratú hasonlóra (Subaru Forester 2008, Rav 4 2006),mert azért itt a csomagtartó kicsit határeset. Vagy csináljunk még egy gyereket és vegyem meg a kihagyhatatlan KIA Sorento-t újonnan 2.4 szívó benzinessel és abba számíttassam bele?

Minden más megoldás is érdekel, mellékesen megjegyzem hátha elárul rólam valamit, hogy a mostani kedvenc autóm(minden évben változik, a múlt évben az új Mazda MX-5 volt, persze nem vettem meg mert végre megjöttek a gyerekek és nem férnének bele a csomagtartóba) a Toyota 4 Runner 3.4 V6 2000-től gyártott verziója. Persze ez egy másik dimenzió nem olyan amit egy családapa megengedhet magának.

Előre is köszönöm a segítségét!"

Kaptam választ? dehogyis! Senkit nem érdekel egy kétgyerekes családapa dünnyögése... Node nem hagytam annyiban, mentem a probléma után és a helyi szervíz után kerestem és találtam egy hozzáértő szakit, akinek köszönhettem 2 évvel később a Concorde-ot és laza 180 ropi bánatos elégetése után már megbízhatóan üzemelt a gép. De ugye ez egy dízel, nem tudod mi jön ki megint rajta, akár másnap, mernél ezzel valahova messzire menni főleg ezek után??? hát nem igazán, de azért azt hiszem egyszer voltunk vele Sopronba meg talán Erdélybe, hmm nem oda nem mertem bevállalni. Szóval nem jött be, jó az ülése kényelmes a motorja, de kerreg meg büdös meg váltani kell és még egy tempomat se volt. Elrepedt a szélvédő álló helyzetben, vibrált a váltó 110nél ötösben mint amikor rezegteted a vízet a pohárban (vagy jön a T.Rex). Kellett volna olajat cserélni a váltóban és a difiben is így én két év kellemes együttlét után eladtam valami pécsi neppereknek akik azt hazudták hogy horgászni fognak vele... Hiszem ha látom, egyébként rozsda nem volt rajta mindig garázsban állt, bármeddig elmegy amíg nem cseszik szét a technikáját. Ez még a D4D Toyota dízel kicsit megbízhatóbb mint az utána jövő francia traktormotor, a 93-as Mazda 2 literes benzinessel összevetve viszont megalázó hátrányban van...

Na szóval elment és jött helyette más - a Concorde - de az már egy másik történet...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://henoncars.blog.hu/api/trackback/id/tr7517858751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása