HTML

Henoncars

The love of cars is coming from another dimension, I cannot exist without owning a car, that is my destiny to shine and feel more and more exciting car in my garage.

Friss topikok

Címkék

2017.06.14. 22:48 HeNon

Back to the past

Egyszer karamboloztam egy durvát, a Suzukim eleje 30 centivel lett rövidebb, de ment tovább. Pár éves jogsival, alig 50 ezret vezettem addig. Szerintem kellett. Mindenkinek kellene.

Nem vagyok egy nagy sofőr, Ayrton Senna volt a példaképem mikor a jogsit csináltam, mégis megbuktam kétszer a forgalmin :))) Huuu akkor még nagyon nagy Forma-1 rajongó is voltam. Mára elmúlt. Persze van aki egész életét megússza baleset nélkül, de az is másképp vezetett volna ha kapott volna egyet. Teljesen megváltozott a vezetési stílusom utána, előtte se voltam vehemens de azóta tényleg a lényeg az összhang az autóval.

Másnak így már nem tudok kárt csinálni, de azért ŐK próbálkoznak velem, na az a nagy dolog mikor valaki belédjönne és Te vagy annyira éber hogy kivédd valahogy. Nézzetek orosz kamionos felvételeket, ott vannak ezen sportot művelők szép számmal.

Sztori: jövök ki Cannes-ban a benzinkútról, beállok a piroshoz, hátam mögött Toyota Aygo, ázsiai nő matat. Tükörben figyelem hogy közeledik, de már nem matat csak néz, jön közelebb, HŰ mondom ez nagyon profin be akarja magát tenni mögém, bambul tovább, még mindig gurul, átfut az agyamon hogy ez most már túl közel van, lehet előrébb kellene gurulnom, vagy kikanyorodnom a sorból, de ott a járda, vagy csak dudá... THUKKK ...mivan??? most komolyan nekemgurultál azzal a bamba képeddel? Hát hogy lehet ilyet? (futott át hirtelen az agyamon) Mindegy kiszállok bérelt autón van super cover, de most hívhatom a rendőrséget, hogy igazolja ezt az ámokfutót. Hmm. Bosszantó. Kiszáll Ő is sajnálja nagyon franciául, mondom neki semmi baj angolul, nem érti, magyaráz, mentegetőzik, DE semmi baj a kocsin icipici kis petty van, tényleg minimális volt az ütközés sebessége. Ahh megnyugvás! Eltelik két perc mutogat, hogy neki menni kell, mondom várjál már, hát nehogy még egy autót összetörj, inkább elviszünk. Nem érti felháborodik, mutogat az órára, mondom jólvan nyugodjál meg (magyarul, úgysem érti). Elmegyek óvatosan nézem, hogy nem utánam jön, megnyugszom kész. Na de hogyan lehetett volna ezt kikerülni??? Előtted autó, melletted autó, járda magas plusz korlát nehezít... Könnyebb kikerülni autópályán egy szembe jövőt.

Ja amúgy egy I20-at vittünk itthonról, majd csinálok róla egy komolyabb tesztet. Szeretnék ilyen teszt rovatot indítani, nem sok autót hajtottam még, de hátha ez segít valakinek. Új autót vennél? Van pár ötletem, de előtte próbáld ki bérautónak mondjuk egy olasz túrára (franciára ne mert megutálod a vezetést egy életre). És ha még utána is tetszik na akkor vedd meg.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://henoncars.blog.hu/api/trackback/id/tr7712594011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása